Sună la Arcadia

Policlinica Arcadia Cicoarei
Centrul Medical Arcadia Sărărie
Spitalul Multidisciplinar Arcadia
Spitalul de Cardiologie Intervențională

Informații și programări
Call center: 0232 920
Număr valabil pentru apelurile internaționale:
004 0232 20 2000
004 0757 202 000

Servicii spitalizare general
Birou consiliere pacienți: 0232 20 2002

Servicii spitalizare cardio
0755 100 718

CENTRUL DE IMAGISTICĂ MEDICALĂ ARCADIA

Informații și programări
0232 222 366 / 0232 222 566

Video-consultații
medicale

Pe telefon, tabletă sau PC

Arcadia Line
  • Ai o afecțiune cronică
    care trebuie monitorizată?
  • Simptome care te neliniștesc?
  • Cel mic are o durere
    de burtică? Nu mănâncă?
  • Nu ai înțeles schema de tratament
    pe care trebuie să o urmezi?
  • Părinții tăi au nevoie
    de ajutor medical?
  • Ai nevoie de o a doua
    opinie medicală?
phone

Nu te poți deplasa spre Centrele Medicale Arcadia pentru că:

  • trebuie să stai acasă;
  • ai programul prea încărcat;
  • nu ești în Iași;
  • părinții tăi nu sunt din Iași.

Telemedicina Arcadia – avantajele tale

icon

Primești recomandările medicului la tine acasă

icon

Discuți cu medicul
de oriunde

icon

Confidențialitate
garantată a informațiilor
transmise și primite

icon

Câștigi
timp

Programează o discuție
cu medicul Arcadia

  • Intri în legătură directă cu medicul Arcadia, prin apel voce sau și prin video.
  • Obține prin telefon, apel voce sau video call, răspunsuri certificate la întrebările tale.
  • Primește raportul medical și recomandările medicului prin e-mail.
programare

Accesează serviciul de telemedicină
Arcadia în 4 pași

1

Programează-te.

Sună la 0232 920, Call Center Arcadia, și programează o discuție cu unul dintre cei peste 100 de medici Arcadia, din cele peste 40 de specialități medicale incluse în program. Vei primi prin sms și email un link care îți va permite să plătești în siguranță și să confirmi astfel programarea.

3

Intră în legătură telefonică cu medicul.

În ziua și la ora programată, te vei întâlni telefonic, audio sau prin video call, cu medicul ales. Discută problema ta de sănătate cu medicul Arcadia. Vei primi recomandarea medicului la finalul discuției.

2

Transmite documentele tale medicale.

Consilierul Arcadia din Call Center îți va oferi toate detaliile despre cum poți transfera dosarul tău medical (rezultatul analizelor sau investigațiilor medicale, scheme de tratament etc).

4

Verifică e-mailul.

Primești recomandarea medicului pe e-mail, pentru a fi sigur că știi ce trebuie să faci în continuare.

Programează o discuție cu medicul Arcadia

Întrebări frecvente

Cum se poate stabili un diagnostic
fără să fiu față în față cu medicul?

O etapă importantă în orice consultație este discuția medic-pacient. Anamneza înseamnă un dialog condus de medic astfel încât acesta să poată stabili premisele corecte către obținerea diagnosticului. Analiza dosarului tău medical este o altă etapă care se poate desfășura prin telemedicină. Ai posibilitatea de a transmite toate informațiile medicului. În unele specialități, medicul poate solicita să faci anumite gesturi în măsură să-i ofere alte puncte de sprijin pentru diagnostic. Este aceeași interacțiune pe care o ai în cabinet. Dacă sunt necesare investigații suplimentare sau o programare la o consultație în cabinet, medicul Arcadia te va îndruma în acest sens.

Care sunt specialitățile disponibile
și medicii Arcadia incluși în
programul de telemedicină?

Peste 100 de medici Arcadia sunt incluși în acest program. Pentru momentele în care nu poți ieși din casă, dar nevoie să vorbești cu un medic. Pentru informații detaliate, te rugăm să suni la 0232 920, Call Center Arcadia.

Dialogul cu medicul Arcadia
poate fi realizat și video?

Poți intra în dialog cu medicul Arcadia fie doar prin voce, fie și prin video. Totul, în funcție de tehnologia pe care tu o folosești.

Cum plătesc serviciile medicale
prin telemedicină?

Pentru a nu fie nevoie să ieși din casă, te încurajăm să plătești online. Prin parteneriatul Arcadia și Banca Transilvania, ai la dispoziție un sistem securizat și ușor de folosit pentru plățile online. Fără să fie nevoie să te deplasezi la bancă, fără să plătești comisioane.